вторник, 5 ноября 2019 г.

Урок 25




                 v = 6 км/с                        B = 0,6 мкТл           l = 18 см

1. Електрон, пройшовши різницю потенціалів 250 В, влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 0,51 Тл під кутом 60° до ліній магнітної індукції. Визначити крок гвинтової траекторії руху електрона.

                                          Розв’язання



Д/з
§11-12 повтор
Високий рівень
1.   Протон влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 9,1 мТл    зі швидкістю 32 км/с під кутом 30° до ліній магнітної індукції. Визначити радіус і крок гвинтових ліній траекторії протона.
2.     Заряджена частинка пролітає прискорюючу різницю потенціалів 104 В в електричному полі і влітає в електромагнітне поле напруженістю 1∙104 В/м і індукцією 0,1 Тл. Знайти питомий заряд (q/m) цієї частинки, якщо вона рухається перпендикулярно векторам напруженості і магнітної індукції з постійною швидкістю.
Середній рівень
1. Електрон рухається по коловій траекторії в однорідному магнітному полі з індукцією 4 мТл. Визначити частоту обертання електрона.
2. Протон влітає зі швидкістю 500 км/с в однорідне магнітне поле з індукцією 1,4 мТл перпендикулярно до ліній магнітної індукції. Визначити радіус траекторії руху протона.
Початковий рівень
1. Визначити силу Лоренца, що діє на електрон, який рухається зі швидкістю 106 м/с в однорідному магнітному полі індукцією 2 Тл перпендикулярно до ліній індукції.
2.   Під яким кутом протон, швидкість якого 4∙105 м/с влітає в однорідне магнітне поле з індукцією 10 мТл, якщо з боку поля на нього діє сила Лоренца 3,2∙10-16 Н.

1 комментарий: